Jarní výprodej skladových užitkových vozů Citroën se skladovým bonusem až 70 000,- Kč

Jarní výprodej skladových užitkových vozů Citroën se skladovým bonusem až 70 000,- Kč

x

Citroën ë-Berlingo

V roce 1996 se stává Berlingo jedním z prvních rodinných vozů určených především pro volný čas. CITROËN nyní rozšiřuje svoji nabídku o elektrickou verzi tohoto modelu. CITROËN ë-Berlingo je velmi praktický vůz s maximálně variabilním interiérem a velkým přepravním prostorem.
Nový CITROËN ë-Berlingo ocení zejména lidé vyznávající aktivní život, kterým není lhostejná otázka životního prostředí. Bez ohledu na věk najdou v Berlingu ideálního a všestranného partnera, který je naprosto bezpečně doveze za veškerými volnočasovými aktivitami.

PRO JEŠTĚ VĚTŠÍ KOMFORT

EFEKTIVNÍ JÍZDA – Plynulá a tichá jízda bez vibrací motoru.

NÍZKÉ PROVOZNÍ NÁKLADY – Nižší provozní náklady než klasické Berlingo vybavené spalovacími motory.

SNADNÉ A POHODLNÉ NABÍJENÍ – Jednoduché používání díky praktickým způsobům nabíjení a dojezdu až 280 km (údaj podléhá homologaci dle metody WLTP).

  NULOVÉ EMISE CO2 – Zodpovědný přístup k mobilitě díky nulovým emisím CO2 zajistí neomezený vjezd do nízkoemisních zón evropských měst.

  SLUŽBY URČENÉ PRO ELEKTROMOBILITU – Specifické služby pro pohodlnější cestování s elektrifikovanými vozy.

ELEKTRIFIKACE BEZ KOMPROMISŮ

OSOBITOST, PRAKTIČNOST, VARIABILITA A PROSTORNOST

CITROËN ë-Berlingo neztrácí žádnou z předností klasických verzí se spalovacím motorem, jako je prostorný interiér, variabilita či praktičnost. Pohodlnější cestování umožní tři nezávislá zadní sedadla a úložný systém Modutop®. Pro bezpečnější výlety s rodinou nebo přáteli je CITROËN ë-Berlingo vybaven 18 asistenčními systémy řízení a čtyřmi technologiemi konektivity.

VÝRAZNÝ DESIGN

Znak „ë“ umístěný na přední masce poukazuje na příslušnost vozu CITROËN ë-Berlingo k elektromobilům. Nalezneme ho rovněž na víku zavazadelníku před názvem modelu. Elektrická verze je na první pohled jasně identifikovatelná i podle modrého paketu Anodised, který zdobí mlhové světlomety a prvky Airbump®.

ELEKTROMOBILITA VE TŘÍDĚ Ë-COMFORT

TŘI REŽIMY JÍZDY

Při vývoji byl velký důraz kladen na snadnou obsluhu vozu CITROËN ë-Berlingo. Na středové konzole se na voliči nastaví jeden ze tří režimů:

  • Normal pro nejlepší poměr mezi dojezdem a dynamickými jízdními vlastnostmi.
  • Eco pro optimalizaci dojezdu.
  • Power pro maximální výkon, dynamickou jízdu a rychlou akceleraci.

CITROËN ë-Berlingo vybavený elektromotorem o výkonu 100 kW (136 k) / 260 Nm dosahuje nejvyšší rychlosti 135 km/h. Jízdní vlastnosti jsou závislé na zvoleném režimu jízdy i okolních podmínkách.

AUTOMATICKÁ PŘEVODOVKA

NOVÝ VOLIČ Ë-TOGGLE

Pomocí voliče jízdních režimů ë-Toggle se na středové konzole ovládají funkce automatické převodovky (R, N a D) pro jízdu vpřed, zpět a neutrál. Součástí jsou rovněž tlačítka:
P pro režim Parkování
B pro režim Brake, který zvyšuje rekuperaci energie při brzdění nebo zpomalování.

VYŠŠÍ CESTOVNÍ KOMFORT

OPTIMALIZACE DOJEZDU A NÁKLADŮ

U nového vozu CITROËN ë-Berlingo jsou k dispozici dvě praktické funkce, které oceníte při každodenním provozu:
Odložené nabíjení umožňuje nastavit dobíjení baterie mimo energetickou špičku.
Možnost naprogramování předehřevu/klimatizace kabiny, kdy je možné upravit tepelný komfort před odjezdem, zatímco je vůz připojen ke zdroji elektrické energie. Nejenže nastoupíte do příjemně vytopeného/vychlazeného vozu, ale navíc se nesnižuje kapacita baterie a nedochází ke snížení dojezdu.

DOJEZD DOVOLUJÍCÍ SVOBODU POHYBU

CITROËN ë-Berlingo využívá nejlepší elektrotechnologii vyvinutou skupinou Stellantis Group. Dojezd jeho 50 kWh lithium-iontové baterie dosahuje v závislosti na zvoleném jízdním režimu až 280 km*. Na baterii je poskytována záruka osm let do nájezdu 160 000 km s garancí zachování 70 % její kapacity. Osvědčení o kapacitě baterie se vydává v rámci servisní prohlídky po prvním roce používání nebo po ujetí 20 000 km. Následně se kapacita baterie zaznamenává po každé návštěvě servisu v intervalu dvou let nebo 40 000 km. Dojezd vozu se zvyšuje díky rekuperaci energie při brzdění nebo zpomalování. Silnější rekuperace dosáhneme aktivací funkce BRAKE po stisknutí tlačítka B na středové konzole.

* Podléhá probíhající homologaci podle cyklu WLTP.

ZPŮSOBY DOBÍJENÍ

JEDNODUCHÉ A PRAKTICKÉ

Nabíjet nový CITROËN ë-Berlingo je možné 3 způsoby:

  • Pomocí kabelu typu 2 kompatibilního s běžnou domácí zásuvkou 8 A nebo zesílenou zásuvkou 16 A se baterie dobije do plné kapacity za méně než 15 hodin.
  • Pomocí wallboxu o výkonu od 3,7 kW do 22 kW ve spojení s kabelem typu 3 se baterie dobije do plné kapacity za 7,5 hodiny (jednofázový wallbox 7,4 kW) nebo za 5 hodin (třífázový wallbox 11 kW).
  • U veřejné nabíjecí stanice (do 100 kW) je možné využít superrychlé dobíjení pomocí kabelu typu 4. Tímto způsobem se 80 % kapacity baterie dobije za 30 minut.